Poslední recenze (962)
Noc v muzeu 2 (2009)
Pokiaľ jednotka bola ešte celkom pozerateľná, dvojka už značne zaostáva. Príbeh je mierne povedané slabý, vtipov sa veľmi človek nedočká a celé je to akosi na úrovni 10-ročného dieťaťa.....teda asi to tak má byť. Potom však niet pre staršie auditórium veľa dôvodov na návštevu kina....
Velký Buck Howard (2008)
Príjemný film, ktorý stojí a padá na Johnovi Malkovichovi. Žiadna crazy komédia to samozrejme nie je, skôr taká jednorazová záležitosť, ničmenej v pohode som si film užíval až do konca.
23 (2007)
Aj som si trochu schrupol a nemám pocit, že by mi zásadným spôsobom niečo chýbalo. Samozrejme, blbosti okolo čísla 23 sú miestami k pousmiatiu, ale povedzme, že skutočne ide viac o výpoldy chorej mysle....aj keď, hm, dátum môjho narodenia...sakra...tiež 23.... Carrey sa snaží a drží film nad vodou ako sa dá.