Recenze (5 580)
Dokonalé dny (2023)
Je to takovy mily, cisty, festivalovy filmek, kde se vubec nic nestane. Me to teda uplne nechytlo...
Duna: Část druhá (2024)
Stejne dobre jako prvni pulka. Obrazove a zvukove (hudebne) skvele scifi. Jedine proc(?) je Zendaya v hlavni divci roli. To nenasli nikoho, kdo by umel trosku hrat? Ale je to fuk.
Duna (2021)
Pribeh Duny je divny, ale musim uznat, ze tahle verze je (predevsim vizualne) moc povedene scifi. Jediny muj problem je Timothée Chalamet, na muj vkus prilis zženštily typ, ale to je ted moda...
Eye of the Devil (1967)
Velice dobre obsazeny britsky goth filmek, ktery sice moc hruzy v divakovi nevyvola, ale odkoukat se da.
Bod obnovy (2023)
Mohylova neni tahoun na hlavni roli, nechapu, proc do takovyho megaprojektu nedali lepsi herecku. Prilis mnoho dialogu ztezuje udrzeni pozornosti. Vizualne bez pripominek, vyrovna se soucasnym (minimalne evropskym) filmum.
Bratři (2023)
Film vypada vizualne uplne stejne, jako vetsina filmu a serialu natocenych u nas za posledni roky a je celkem akcni. Pokud jde o causu skupiny bratri Masinu, ja je nikdy neobdivoval. Takze film jsem odkoukal, ale neverim, ze si na nej nekdy v budoucnu vzpomenu. A muj nazor na Masiny nezmenil.
Zobani (1993) (TV film)
Film o sikane na vojne, ktery jsem doted neznal.
Čas sluhů (1989)
V devadesatkach se tvurci prestali bat udelat neco jinak a diky tomu vzniklo nemalo neopakovatelnych kinematografickych pribehu. Pavlaskova byla kazdopadne hned na svem zacatku proste skvela. A kdyz si vzala k ruce dvojku Roden - Chylkova, muselo to skoncit perfektne. Dneska uz se takhle netoci, ale tenkrat to byla pecka.
Corpus delicti (1991)
Jako vypoved porevolucni nalady v chovani, spolecnosti i lidech to neni marne, Pavlaskova v te dobe mela opravdu naslapnuto. Bohdalka kraluje, Roden zdatne sekunduje. Rozhodne zde vycnivaji nad ostatni persony zde ucinkujici.
Vekslák aneb Staré zlaté časy (1994)
Nejde o to, že by to byl snad nejhorší (nebo jeden z nejhorších) filmu co u nas po revoluci vznikly, ale tenhle mi prisel tak nejak uplne zbytecny...