Recenze (5 575)
E.T. - Mimozemšťan (1982)
legendarni film S.Spielberga si nezaslouzi jine hodnoceni nez plny pocet. Klasika 80. let s malou D.Barrymore a spoustou dalsich hvezd, v cele s osklivym mimozemstanem, ktery proste jen chtel domu a vubec si nepral, aby na nem lide delali jakekoliv pokusy :-))) ....Myslim, ze vsichni videli a neni k tomu treba dalsich slov.
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Klasika. Co dodat...
Život Briana (1979)
Kdyz jsem to videl prve, tak jsem se u nekterych scenek smal az mi tekly slzy. Dnes uz to tak vyhrocene neni, ale kouknu se kdykoliv a velmi rad. :-) --- A ted: ..always look on the bright side of life...
Akta X (1993) (seriál)
Bad Blood, Small Potatoes, How the Ghosts Stole Christmas, Arcadia, The Post-Modern Prometheus, Humbug, War of the Coprophages, Home, Die Hand Die Verletzt, Field Trip, Patience, Roadrunners, Rain King...a Gillian Anderson jako Dana Scully. S tim by se dalo prezit na "pustem ostrove". :-)
Muž bez minulosti (2002)
Tento film obsahuje vse, pro co mam ve filmech A. Kaurismäkiho slabost...
Drž si šátek, Tatjano (1994)
Dalsi ze zasadnich momentu meho divackeho zivota... krasa, radost. Top10.
UFO (1970) (seriál)
Pro vyznavace estetiky 70. let, a pro priznivce sci-fi, naprosto delikatesni zalezitost ... kde chcete vedet vic, podivejte se na web http://ufoseries.com/
Psycho (1960)
Vynikajici klasicky hororovy kousek. Kazdy zna, cili netreba predstavovat Normana a jeho motel... Vyborna Janet Leight.
Sexmise (1983)
TOP 20 - Me nejoblibenejsi sci-fi, aneb - vytecna polska komedie, ze ktere neuhlodal zub casu ani ň, a ktera v socialistickem bloku vzbudila opravneny rozruch... Nedavno jsem koupil v trafice levne dvd a opet to byla parada. Uznavam nicmene, ze pro pametniky to bude asi silnejsi zazitek nez pro "nove" divaky...zaverecny vystup na povrch je dokonaly... :-)
Konec agenta W4C prostřednictvím psa pana Foustky (1967)
HADANKA: Kdo je ta barova zpevacka? Je to Judita Cerovska nebo nejaka herecka? Pokud nekdo vite odpoved, pripadne jeste zda tato pisen vysla nekdy treba jako singl, prosim napiste mi... :-) - nejlepsi song v cs kinematografii ktery znam.