Recenze (5 591)
Vánoční hrad (2021)
Jednu hvezdu navic pridavam za Skotsko... To prece jen neni uplne tradicni prostredi americkych vanocnich romantickych filmu. A nejsem si uplne jisty, jaka je ta Brook vlastne herecka. Chvilema mi to jeji hrani prislo takove divne...ale treba se pletu. 3-
Milostná past (2021)
Trosicku slabsi vanocni romantika, malicko predvidatelnejsi, nez by bylo zahodno... Mirny podprumer v teto kategorii. :) 2+
Do hloubky: Zmizení Birgit Meier (2021) (seriál)
Ani v tom nemecku nebezi vsechno jak ma...a tak museji vzit duchodci patrani do vlastnich rukou... Ale ted bez legrace, jde o poutavy dokument o obnovenem vysetrovani po dlouhych letech. Zajimave. 3+
Malé ženy (2019)
Ani po pul hodine jsem netusil na co se to divam. Sry... 2-
Mrazivá pomsta (2019)
Pejsek a kocicka varili dort, dali tam akci a srandu a nakonec z toho bylo jen boleni bricha... snad jindy.
Sváteční rande (2020)
Vtipnejsi nez by clovek ocekaval, romantika samozrejme nechybi. Jen pozor na sledovani s detmi, je tam hodne sexualnich narazek atd... :)
Christmas Under Wraps (2014) (TV film)
V sekci americkych tv vanocnich komedii resp romantickych filmu (kterych jsou tisice) jde o prumernou podivanou. Kdyz mate pusu plnou cukrovi a v sobe par svaraku, je to celkem ok.
Zapomenutý čert (1964) (TV film)
Dobra studiova variace na Dalskabaty. Samzrejme je to trosku televizne zestrucnene, ale vsechno podstatne tam nakonec je. :)
Znamení čtyř (1983) (TV film)
Stara dobra britska detektivka se Sherlockem Holmesem, presne taskova, jaka ma byt.
Zkázonosná kometa (1984)
Dostal jsem presne to, co jsem od tohoto filmu cekal. Muzika, neony, prazdne mesto. Holky, zombie, relax. :) Osmdesatkova beckova parada. P.S.: Mary Woronov, neco mezi zenou a muzem.... :)))