Recenze (5 577)
Pohled do nekonečna (1983) (TV film)
Mam docela rad Jirouskovou, tak jsem jeji ucast kvitoval s povdekem. Hlavni postava (jakoze rozumneho dedecka) byla chovanim spatna a hloupa. Zbytek stal taky za prd, takze odkoukano a dost. :)
Černobyl (2019) (seriál)
Skvele udelany serial, misty je to vyrazem trochu vic americke nez sovetske a misty se to nevyhne ani "povinnym" soucasnym serialovym klise. Ale i tak vysokansky nadprumer. Obzvlast pro nas, kteri tu dobu pamatujeme.
Kukačky (2021) (seriál)
Serial o vymene deti. Prvni dva dily bezva. Zaverecne rozuzleni celkem ok, aneb "vrah je zahradnik". Mezitim 9 dilu vaty... Obvykla soucasna televizni kvalita. 3-
Pátrání (2018)
Zajimave natoceno (vse skrze soc site nebo kamery), ale ke konci jsem stejne usnul. :)
Obavy komisaře Maigreta (1970) (TV film)
Maigreta (vcetne tohoto dilu) si stale dokola poustime pri delsich jizdach v aute. Takze to zname nazpamet. :) Tahle tv detektivka samozrejme potesila. Komorni, ale pekne.
Tobruk (2008)
Jak pisi kolegove, film urcite stoji za videni, nicmene ja si po par mesicich nebzpominam na nic, co by me nejak zaujalo...
Maryša (1971) (TV film)
Jaruska se na tuhle roli proste nehodi... Ale jinak slusne, tv zprocovani.
Maryša (1935)
Cekal jsem zrovna tuhle verzi teda jeste temnejsi. Ale zloduch Vavra je zda spise za takoveho nasilneho troubu, nez za despotickeho vladce mlyna, pred nimz se ma vse trast... Mozna, ze Vojta na to nebyl ten spravny chlapik, nevim. Jinak je pribeh Marysi samozrejme takove pekne drama ala 19 stoleti na moravske (nebo ceske) vesnici. Nejvetsim zjevenim je Kovarik, ktery uz tehdy, v roce 1935 hral stareho chlapa, starostu... :O
Spravedlnosti se meze nekladou (1966) (TV film)
Bez Hrusinskyho by to nebylo ani za 3, ale takhle to neni spatna podivana... :)
Záhada obrazu sv. Šebestiána (1972) (TV film)
Na to, ze jde o detsky televizni film s detskym vysetrovanim zahady obrazu, je to celkem promysleny a zajimavy. Nevim, proc nedat 4... Me to celkem bavilo.