Recenze (168)
Ghoul (2015)
Já se tedy posral dostatečně na to aby to 5 hvězd dostalo. Jáklovo projekty jsou na naše poměry dost kvalitní to nemůže nikdo popřít a kdybych nevěděl že to točil on asi bych na to ani nekouk. Takže já byl potěšen a těšit se budu na další výtvory :)
Dračí doupě (2000)
Marlon Wayans jinak nic .....
AZ-kvíz Junior (2004) (pořad)
Dobrý, ale když bych to celý vyhrál a pak bych dostal knížku tak bych jim to tam asi rozkopal :D
Prima hodinka (2015) (pořad)
Ty tomu zas vytřeli prdel !
Disaster Movie (2008)
Hovada proč odpad? Náhodou dobrá prdel parodie sou nejlepší ale holt je musí člověk pochopit :)
Zámena manželiek (2004) (pořad)
Hnus, Česká je víc dávací :)
Výměna manželek (2005) (pořad)
To mě prostě baví, koukat jaký jsou lidi idioti :D Drobet marihuany pod jazyk a je sranda jak kokot :D
Vabank (2001) (pořad)
Totální nářez !!! :)
Hop (2011)
Taková velikonoční kokotinka :) Ale vzhledem k počasí a výběru v TV sem to zkouk celkem obstojně ale nafetovanej sem bejt musel fest :D
Kmeny - Hooligans (2015) (epizoda)
Totální ostuda pro FCVP :( Ale zasmál sem se :) Někdy bych s nima zachlastal :D