Recenze (168)
Zlatí spratci (2004)
1 hvězda za rozkuřovačku Paris
Železná srdce (2014)
Tak sme na FURYho s paní Ríšovou zašli do kina že se poseru z Brada Pitta, a ejhle zesral sem se. Film mě bavil od začátku do konce možná ubrat tak 30 minut mohlo to být lepší. Nu nic - pořád mě to odkazovalo na Tarantina jakožto Aldo Reina lovec nácků :) Mladýho tam vycepovali na mašinu naučil se sexovat chlastat a likvidovat každýho ss němčoura co se před tankem ukáže což se mi moc líbilo :) Nasralo mě že došlo střelivo a Brad to odsral granátama, to jako sem nečekal že ho nechaj chcípnout už se to asi naučili točit víc realisticky tak nejsou taký mega happy endy 5 hvězd zaslouženě odemě Fury má. Kdyby to měla hodnotit mladá tak dá asi odpad! nebo já nevim- páč u toho usla!!! Věřili by jste tomu!?!? Příště prej jdeme do biografu podle ní, tak sem zvědav co to bude za výtvor :):) Ahoj Bobí :) :)
Casper (1995)
Moc dojemné :)
Blázni ze stadiónu (1972)
Strašná prdel :D :D :D
Nevinné lži (2013) (seriál)
Viděn zatím jeden díl : 3. Druhý dech - Langoš - mě moc líbit 10/10
Peříčko (1997) (pořad)
Taky sem u toho párkrát pohonil , když už nic :)
Princ a Večernice (1978)
Větrník měsíčník a konečník :D
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Můj hadraplán :D
AZ-kvíz (1997) (pořad)
Tom Riddle : :D :D :D: D :D :D :D To snad ne.........
Paterčata (2014) (seriál)
Mě taky smazali komentář kurva!!!!! 1.10. 2014 - viděn 4 díl - bleju z toho co si ty m.dky dovolujou.