Recenze (767)
Přání smrti (2018)
Mé přání bylo vidět po dlouhý době film s Brucem Willisem a vsadil jsem na jeho chirurgické metody. Jako o smrtonosnou past se to, ani zdaleka neotírá, ale na jedno nudné odpoledne mě to zabavilo. Po 4 letech jsem dal šanci plešounovi a nedopadlo to špatně. Dávám 55%
Rallye smrti 4: Anarchie (2018)
Po prvním díle další zdařilé pokračování téhle série. Ačkoliv hodně nápadů už je vystřílených, tak mě to stejně překvapilo a bavilo mě to. Hlavně se mi líbilo „post-apokalyptické" prostředí spolu s Frankensteinovým gangem skoro, jak v Mad Maxovi. Jen ten Frankestein byl docela odbytý chcípaček s dlouhými vlasy, ale záměr byl hned jasný. Chlast, děvky, sex, auta, střílení, masakrování, co víc si přát. Dávám 75%
Rampage Ničitelé (2018)
Ničitelé pořádně utíkali za signálem,ničit město Chicago. Monstra nápaditá nejlepší fuck you opičák George v čele s ranařem Dwaynem, který miluje zvířata. Dávám 80%
Rudá volavka (2018)
Rudá Jennifer byla v některých pasážích velmi sexy neodolatelná mrcha. Když si na ni vzpomenu ještě z Hunger Games, tak z té holky vyrostl kus baby krev a mlíko. Volavku zahrála výborně i v podání mučení, kde neřekla ani slovo a nechala se slušně zmasakrovat. Dávám 85%
Sestra (2018)
Jeptiška byla zasazena do excelentního prostředí starého hradu v Rumunsku, který měl své atmosferické kouzlo a držel diváka napjatého v pozoru. S postav byl asi nejvíce funkční kněz . Jak na začátku Frantík působil, jako nebojácný lámač ženských srdcí, tak se z něho vyklubal nudný poseroutka. Neposkvrněná sestra Taissa se jen všude motala a samotný Valak byl hlavně na konci univerzální démon, do kterého nasypali veškeré dovednosti a ve finále to dopadlo, jak pořádný guláš. Dávám 50%
Skryté zlo (2018)
Krást se nemá a načumovat lidech do soukromích věcí už vůbec ne. FBI, jak čeká na povolení u branky zatím, co tam jde o život, tak to mě dostalo. Jinak jde to sympatický odsypávající thriller, který má hlavu a patu. Dávám 75%
Slender Man (2018)
Slender man vypadal, jak gumovej panák s pytlem na hlavě a vůbec nevzbuzoval hrůzu. Zlatá pc hra u té se sluchátkama aspoň trochu leknu. Dávám 35%
Sněžná past (2018)
Momoa ukázal, jak se má starat a ochraňovat otec svoji rodinu za všech okolností. Slušná akční jízda v zasněžené krajině, ale bacha kam dávate past na mědvědi. Dávám 60%
Temné hlubiny (2018)
Dva veterání spolu a proti sobě, jak v univerzálním vojákovi? To, ani náhodou tady to zachraňovaly sexy ženský a nápad uvěznení v ponorce. Dávám 45%
The Open House (2018)
Když nebyl ukázaný hlavní psychouš, který se rád při sprchování otužuje, tak to uzavírám a stanovuji, tak nesmrtelnou tetu Martu, která byla skoro všude a začala nahánět hrůzu. Dávám 30%