Recenze (767)
Dračí srdce (1996)
Míla fantasy pohádka s roztomilým mluvícím drakem. Dávám 75%
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Opětovný zásah Johnnyho Englishe byl místama debilní, ale po chvíli jsem tomu přišel na chuť a bylo to pro mě koukatelné i jsem se párkrát zasmál. Dávám 70%
Úžasňákovi 2 (2018)
Úžasná rodinka teď už s malým Jackem tu nakráčela po 14-ti letech znova. I když to byl odfláknutý příběh, tak se mi to líbilo a více elasticity by neuškodilo. Dávám 80%
Errementari (2017)
O statečném kováři s kladivem, který si brání svoje teritorium nikoho k sobě nepouští a zlo drží pod zámkem. Velká španělská paráda 666. Dávám 80%
Christine (1983)
Je to jméno, ano je to jméno pro vraždící auto běda jestli do ní budeš kopat a nazývat ji křáp. Umí se sama opravit, zahrát klasiku z rádia a zabít. Dávám 75%
Lukas (2018)
Lukáš tady po řadě sraček příjemně překvapil a ukázal, že ještě nepatří do starého železa. Dávám 70%
Živí mrtví - Evoluce (2018) (epizoda)
Ou Yeah! Mluvící zombie teď vydržet do února na další várku.
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
Skautíci spolu se servírkou na můj oblíbený Soumrak mrtvých nedosáhli, ale pobavili mě náramně. Nezapomenu na scénku s prsatou policajtkou a tancující zombií. Dávám 80%
Čertoviny (2017)
Troška se vyznamenal, udělal pěknou a koukatelnou pohádku o čertech. Dávám 70%
Rallye smrti 4: Anarchie (2018)
Po prvním díle další zdařilé pokračování téhle série. Ačkoliv hodně nápadů už je vystřílených, tak mě to stejně překvapilo a bavilo mě to. Hlavně se mi líbilo „post-apokalyptické" prostředí spolu s Frankensteinovým gangem skoro, jak v Mad Maxovi. Jen ten Frankestein byl docela odbytý chcípaček s dlouhými vlasy, ale záměr byl hned jasný. Chlast, děvky, sex, auta, střílení, masakrování, co víc si přát. Dávám 75%