Recenze (1 318)
Ještě jeden výstřel (2024)
Na Adkinsovku byl Adkins až moc slabý a ve většině soubojů ani nevypadal nějak dobře. Finální souboj s J Whitem byl fakt nudný a všichni, kdo tyhle 2 známe víme, že se z toho dal udělat fakt skvělý fight. Když pominu to, že bojové hvězdy vlastně pořádně nebojovaly (resp. nepředvedly žádné bojové umění), tak byl film vcelku čitelný a bez nějaké větší zápletky. V napětí taky moc nedržel. 50%
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Trošku zklamání, ten film je svým způsobem nechutný... A tupost hlavní postavy v podání Dicapria je....bleh... 60%
Reacher - Season 2 (2023) (série)
Dvojka byla oproti jedničce už slabší. Měla sice skvělý začátek, ale jak postupoval čas, tak mi přišlo, že režíséři nevědí, co vlastně dělat. Tak vymýšleli scény někdy až nelogické a za nějakou rozumnou hranou. Konec byl sice moc fajn, ale i tak byla první série o trošku lepší. 80%
Zatmění (2023)
Takovej thriller dokáží fakt natočit jen u nás :D Vtipný a zároveň vážný, příběh sice docela o hovně, ale bavilo mě to. 60%
Sound of Freedom (2023)
Otroctví a prodej dětí je fakt nechutná podívaná, i když jde jen o film, který byl ale inspirován skutečnými událostmi. To z něj sice činí svým způsobem dokumentární unikát, ale samotný děj je fakt hnus a zároveň to není nijak napínavé. 65%
Gran Turismo (2023)
Rozhodně skvělej autobiografickej film, který má naoprostou většinu věcí podle reality a to ho dělá ještě lepším. Prostě je to tak jak se říká, pokud máš sen, jdi za ním a nevzdávej se. Ne každému se to povede, ale Jannovi se to povedlo. Napínavé to bylo, akční taky, dalo se z toho v uurčitých momentech asi vymáčknout víc, ale .... Zase tolik ne. 85%
Red Rooms (2023)
Tenhle film byl rozhodně zajímavý, co se průběhu procesu týče, ale dějová linka byla extrémně zdlouhavá a nezáživná. Psychologické filmy mi většinou nejdou pod kůži a navíc, když je to tak nechutný, jak je to reálný.... Nah... Radši se podívám na masakr, kde stříká krev, než slyšet ty hlasy nezletilých, jako by to bylo doopravdy. 50%
Silent Night (2023)
Jeden z těch filmů typů "revenge", kde jednání naprosto schvaluji. Na lidi jako gangy, vrazi, mafie, násilnící by prostě neměli platit normální zákony a každá takováhla kurva by měla dopadnout přesně tak, jak tihle v tomhle filmu. 65%
Reacher - Season 1 (2022) (série)
Po dlouhé době opět kvalitní akční seriál s naprosto jedinečným charakterem Reachera. Jeho chování, smysl pro humor, který nebral jako humor (jednou by to mohly být legendární hlášky), smysl pro čest a dobré srdce. Tohle všechno bylo v topu. Upřímně, kdo navrhoval charakter Reachera by měl dostat vyznamenání. Za jeden jediný den jsem shlédl celou sérii a to jsem na to neměl zrovna moc času. Povedená napínavá akční občas i řezničina, co fakt zaujala. 85%
Plán pro rodinu (2023)
Tohle byla hodně fajn akční rodinná komedie, která zároveň nebyla přehnaně kýčovitá. Wahlberg pořád jeden z top herců a tenhle typ filmů mu sedí. 65%