Recenze (77)
Hora (2017)
Strach je krysa :-)
Maroko z výšky (2017) (TV film)
Neskutečné záběry! Úplně jsem dostala chuť vyrazit do Maroka.
Nit z přízraků (2017)
Krásně zvrhlý :-)
Přízrak (2017)
"Meditační báseň o obludnosti času."
Single Lady (2017) (seriál)
Příšerná křeč, která se vás snaží přesvědčit o tom, že je prostě cool. Spousta "šokujících" scén, které chtějí být šokující za každou cenu. Nuda, nuda, šeď a hromada sprostých slov. Enjoy.
Teheránská tabu (2017)
Čisté řemeslo s duší. Nemám, co bych vytknula, film mě naprosto vytáhnul do děje.
The Florida Project (2017)
Je to celkem nuda, ale zase skvělá antikoncepce.
Z lásky nenávist (2017) (TV film)
To bolí.
Glory (2016)
V tom filmu mě všichni neskutečně srali. Kromě Canka. A herecký výkon Stefana Denolyubova? Naprosto a dokonale přesvědčivý. Klenot!
Jako ryba v síti (2016)
To je koncentrovaná frustrace.