Recenze (77)
McQueen (2018)
...and the darkness created the genius. Kdybych si měla vybrat jen jedny šaty od jednoho jediného návrháře, bude to McQueen.
Nádherná Jižní Korea (2018) (TV film)
To jsem netušila, že má Jižní Korea tak nádherné hory!
Ojmjakon - příběh nejchladnějšího lidského sídla (2018) (studentský film)
Ojmjkon přidávám na můj cestovatelský wishlist. Krása.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Nečekala jsem vůbec nic a dostala jsem třeskutě vtipný komiks s parádní animací - ty barvy, to výtvarno, ta atmosféra! Jsem nadšená, budu muset do kina na komiks častěji:-)
Tichá revoluce (2018)
Hnusná doba. Lež byla standardem, kdejaký nýmand měl funkci, protože držel hubu, krok a správně názory.
Zelená kniha (2018)
Škoda té hyperkorektnosti, myslím, že filmu uškodila. Mezi hlavními hrdiny nebyl žádný spor, žádné třecí plochy, žádný konflikt, takže hezké chvilky jen kloužou po povrchu. Scénář tak celkem zabil hloubku přátelství, které mezi Shirleym a Vallelongou v reálu bylo.
Baahubali 2: The Conclusion (2017)
Chvíli jsem si myslela, že je to vtipná parodie... ale fakt jenom chvíli.
Černobílá spravedlnost (2017)
Strašně špatně snáším nespravedlnost, příkoří a rasisty, takže tento film mi drásal nervy do samého konce. Díky za něj. Kéž by se lidi z historie poučili.
Čtverec (2017)
Film v první polovině rozehraje několik zajímavých dějových partií, avšak bohužel žádnou z nich nedotáhne do konce. Škoda.
Dokud nás svatba nerozdělí (2017)
Přirozené, zábavné, reálné a velmi velmi francouzské. 👌🏼🌶️