Recenze (97)
Strašidelný hrad (2006)
Absolutní hnus... Dávám jednu hvězdu za to frajerský dítě. Jinak o ničem
Agent Jebal - Dáma v Nesnázích (2016) (amatérský film)
Dneska viděno na cinetube v Brně :) za mě nejlepší video na projekci! :) děkuji za skvělou podívanou :)
LEGO® příběh (2014)
Dobrej nápad, dobré vtipy, dobré scény, dobrý děj = dobrá podívaná.
Les sebevrahů (2013) (TV film)
Myslel jsem že to bude lepší.. Konec to úplně zkazil.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Teď už ho Leonardo dostane!!! Neskutečný film. Má to děj, nechybí akce, těžko odhadnutelný příběh.. Nemám slov! Jdu se dívat znova.
Sedmero krkavců (2015)
Krásná pohádka :) moc dobře se na ní koukalo. I herecké obsazení se mi na ní líbí. Podle mě docela nedoceněná práce.. Za mě 5*
Osm hrozných (2015)
Naprostá pecka!!! Výborné herecké obsazení a dokonale zvládnuté role. Začátek slabší ale pak už klasika Tarantino. Napínavé jak "sviňa" krví nasáklé scény a velice těžko odhadnutelný konec.. Špičkový film.. Pro mě, fanouška Tarantinové tvorby, absolutní požitek z filmu a rozhodně správně využité tři hodiny života. :) a ještě něco těšil jsem se na to mnohem víc než na Star Wars... A jo vyplatilo se! :) Krásnej vstup do roku 2016.
Ghoul (2015)
Čekal jsem od tohoto filmu mnohem víc.. Nemám k tomu co říct.. Blbost..
Ant-Man (2015)
Jeden z nejlepsich filmu od Marvelu vubec.. :)
Kurt Cobain: Montage of Heck (2015)
Na dokumenty moc nekoukám ale tento film mě nadchl. Doslova.