Recenze (97)
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Je to fajn ze takhle pomáhají lidem. :)
Rošťáci (1985)
Celkem fajn podívaná v sobotu v televizi. :)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Na tohle pokračování jsem se nemohl dockat...
Yes Man (2008)
Nejlepší scéna je a redbulem :D
Lesní duch (2013)
Co dodat? Mám rád horory,lesy,nečekané zvraty a zombie.. :) říkejte si co chcete ale mě se to líbilo.. :)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
jeden z nejlepších filmů co jsem viděl... a taky podle mě nejlepší role Morgana Freemana... :)
Malí géniové (1999)
kravina.. Jak to vubec mohly pustit do světa?! Fakt kravina největšího kalibru.
Bastardi 3 (2012)
Fraška nedalo se koukat.. Magnusek je na nic... Ať už nic radši nedělá..
G. I. Joe (2009)
podle mě jeden z nejlepších akčních scifi filmů co jsem kdy viděl. Ted už jen zbývá čekaj na dvojku. :)
Insidious (2010)
Začátek a úvod do děje je vynikajíci. Rodina se nastěhuje do domu. Jejich syn vleze na pudu práskne se do hlavy a jde spát. Ráno ho chce jeho tatík probudit a ejhle probudit ho nelze. Je v nemocnici v "komatu" po nějaké době si ho rodina veme zpátky a v domě začne strašit. Tak se odstěhují ale straší pořád... Nakonec zjistí že astralně někam odcestoval a nemuže najít cestu zpátky.. Tak jeho tatík astralně odcestuje za ním.. Pohádka u které se poděláte ikdyž vám to třeba strašidelne nepříjde. :) Vynikající hudba k tomu filmu. Já dávám palec nahoru a připisuju si toto dílo na pomyslný seznam kvalitních hororů. Ted mě už jen zbývá čekat na Insidious 2. :)