Recenze (101)
Láska nebeská (2003)
Ale proč ne.
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Líbí, líbí, to se mi líbí, líbí, moc se mi to líbí, tohle je to co jsem hledal.
Tokio ghoul - Season 1 (2014) (série)
Hmm...no....asi takhle,.....pořád mám pocit že by se z toho dalo vyždímat ještě víc.
Log Horizon (2013) (seriál)
Je to sice hezký, ale ještě neukápla ani kapka krve a zatím nikdo nezemřel, hold musím počítat s tím že všude krev neteče. S.A.O. jsem neviděl takže nemůžu porovnávat ale až dokoukám LG tak se podívám.
Bůh masakru (2011)
Nejlepší herecký výkon? Křeček na konci.
Akame ga kill! (2014) (seriál)
"No a co že jsou postavy plochý, mě se to líbí."
Mirai nikki (2011) (seriál)
První třetina je perfektní, druhá je taky skvělá......................ale ta třetí? (zhruba poslední čtyři díly) Všichni až na Yukiho a tu fanatickou stalkerku Yuno jsou už po smrti a začíná to být dost nepřehledné a překombinované, myslím si že ten konec měli udělat nějak jinak. Ohledně toho všeho jsem ale spokojen.
Mirai nikki Redial (2013)
AHA, asi jsem měl čekat že v tomhle díle nepoteče krev. TO JE SLABÝ !!!
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
TO BYLO KUREVSKY DOBRÝ !!! YYEEEAAAA !!!
Lucy (2014)
a co 101%?