Poslední recenze (26)
V hlavě (2015)
Další pohodový animák od Pixaru. Nápad měli tvůrci skvělý, jen provedení mě mírně zklamalo. Bohužel jsem očekávala prostě mnohem víc. Ale závěr byl super, kéž by to bylo tak celý film.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Bylo to celkem slušné zakončení Hobita. Bohužel jsem očekávala trochu více a proto jsem byla mírně zklamána. Upřímně dva předchozí byly parádní, poslední za nimy silně pokulhává. Ale i tak jsem si to velmi užila na pěkných 80%.
Vetřelci dávnověku (2009) (seriál)
Když si člověk zvykne, že pomalu z každé druhé věty vyplývá, za všechno můžou MIMOZEMŠŤANÉ (což jsem brala s humorem a nadsázkou -> takže jsem se i slušně bavila), tak jde o celkem zajímavý dokument, jenž nám předkládá otázky, které jsou opravdu k zamyšlení. A i bez toho ETho je tam velmi mnoho neskutečně zajímavých informací. Proto bych ocenila, kdyby obdobných dokumentů (záhady, duchařinky, nadpřirozeno nebo jen dokumenty o strašidelných místech atd.) bylo víc.