Recenze (225)
Desperado (1995)
Všetky slová sú zbytočné, toto by si mal povinne napozerať každý. Čistá radosť zhmotnená do 104 minút nadupanej, nahláškovanej akčnej jazdy.
Surfařka (2011)
Príjemný film na večer s priateľkou či manželkou. Má v sebe všetko čo by si mohli priať, hercov zo starej školy(rodičia), vzťah medzi dcérou a matkou, "based on a true story", bolesť, rodinu, nádej, trošku viery... Pre nás ostatných pohodový film o snoch a pevnej vôli. 6.5/10
Dracula (1992)
Príbeh o láske a vykúpeniu. Už od prvých minút ma dostala tiesnivá atmosféra, ktorá sa držala až do konca snímku. Všetci herci podávajú vysoko nadpriemerný výkon vyjma Reevesa, ktorého obsadenie absolútne nechápem. 85/100
Resident Evil: Odveta (2012)
Film, v ktorom zákony fyziky neexistujú, v ktorom má Alice (Milla Jovovich) stále horší a horší kostým a v ktorom na zombie Michelle Rodriguez nestačia ani dvaja chlapi a hasiaci prístroj. Scenár bol zrejeme napísaný až po natočení všetkých akčných scén a keby to niekto pustil normálnou rýchlosťou trval by max 20 minút. Najväčšou mimóznosťou sú zombie motorkári, čo bude ďalšie, zombie nacisti? Pôvodne som chcel dať odpad, ALE za tie hovädá so sekoro-kladivom a snahu scenáristu (režiséra) napchať do 90 minút čo najmenej deja a čo najviac spomaľovačiek musím zdvihnúť hodnotenie aspoň na jednu hviezdu.
U Konce světa (2013)
World's End je z cornetto trilógie jednoznačne najdospelejší diel. Hlavným motívom už nie je bromance medzi Peggom a Frostom, ale šrámy nazbierané počas života (šikana v škole, opustenie priateľa, alkoholizmus...). Príbeh je viac vrstevnatý, psychológia postáv je prepracovanejšia a záver je krásne Whoovský. Viac som sa síce bavil pri Hot Fuzz, ale posledná Wrightovina má presah a to sa počíta. 8/10
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
8/10
Psí vojáci (2002)
Psí vojaci vyzerajú akoby stáli dva priemerné mesačné platy na Slovensku, tie reálne nie štatistické. Herci hrajú najskôr za stravenky a maskéri len za misku ryže. Kamera nudná, dej hlúpy a atmosféru aby človek hľadal lupou. Jediné čo človeka dokáže vyhecovať je zmena uhlu kamery o dva stupne a neskutočne zábavné cheesy hlášky. Skvelý film na dlhé zimné večery s priateľmi a basou piva.
Muž taiči (2013)
I zlý film s Keanu je dobrý film. Ehm, nie. 4/10
Resident Evil: Zánik (2007)
Slovami klasika: "Mulcahymu se povedlo efektně natočit, jak devadsát minut chodí postavy po poušti a zabývají se vším ostatním, jen ne příběhem." kOCOUR; celá jeho receznia TU
Bourneův odkaz (2012)
Aj napriek celkom dlhému rozjazdu podarený snímok. Je prekvapivé ako Renner aj napriek nepostačujúcej charizme (v tomto ohľade jednoznačne vládne Damon) dokáže potiahnuť celý film v podstate sám. Zamrzí len už spomínaný pomalší rozjazd a snaha tvorcov stoj čo stoj o vytvorenie minimálne novej trilógie. 7/10