Recenze (448)
Diktátor (2012)
Hrozně mě mrzí, ze jsem z Cohenovy tvorby jako první dílo viděl Borata, ten je totiž zcela nedostižný! Po několikerěm přídavném shlédnutí musím přiznat, že Diktátor šlape Boratovi celkem kurevsky na paty!
Moji přátelé II (1982)
špageťáci mívali co říct, dnes už točí jen reklamy na nudle...
Iron Sky (2012)
Správná zhovadilost! Finové jsou moje krevní skupina!
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Seveřani po dlouhé době opět bodujou! Na chvíli zase odhodili natáčení filmů o buzerantech a Švédech s hubou černou jak spálenej špekáček a natočili film, u kterýho se člověk od začátku do konce baví a nemodlí se, kdy to skončí a nemusí se tahat za vocas!
Hon (2012)
Čistě brutální, tísnivé, dokonalá hrůza..
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Kdyby tenhle film uměl sát pyj, vzal bych si ho za ženu.
Krvavá neděle (2002)
Brutální, syrové drama o britském imperiálním zmrdství.
O hloupé havířce (1990) (TV film)
Se divím, že havíř havířku neztřískal jak psa!
Ali G Indahouse - Film (2002)
Málokdo rve koule tak jako Cohen! Borat byl o dost hustší a lepší (stačí mi vzpomínka na bitku z hotelu, abych se dusil smíchy), ale tohle je taky slušná nakládačka!!
Žralokonádo (2013) (TV film)
Asylum nezklamalo, opět to byl neskonalý výgeb záplavám moduritových paryb svištících vzduchem. Prostě zkurveně dobrej matroš!