Recenze (448)
Špína Londýna (2002)
Celkem to mělo drajv a něco se tam dělo, klaďas byl kladnej až za hrob, záporák svině a násoska, prostě vše jak má být. Za ten superteploušskej konec bych ovšem někomu uštědřil pár kopů do xichtu a la Svaly z Bruselu.
Štamgast (1987)
Hrůza! Debilní beztvará hmota bez začátku a konce, Mickey Rourke, který se nechová jako alkoholik ale jako naprostý dement, tváří se jako dement a celý film se pohybuje jako by měl v konečníku slušně velkou dýni!
Šťastlivci (2008)
V polovině se celkem příjemně odpočinkový film změní v kýbl dementních patetických srágor pro dutohlavé Anglosasy.
Šťastný Lazzaro (2018)
Bezduchý výkal o prázdnohlavém chlapci, který pokud zrovna tupě nezírá, dělá vlka nebo má vlka.
Tady to musí být (2011)
Tak odpornou sračku jsem viděl naposledy, když jsem koukal před x lety na něco od Trošky! Mám S.Penna rád a asi bych ho měl obdivovat, že dokázal zahrát tupé bezduché hovado, které bezcílně bloumá světem se svým dementním kufírkem, ale chce se mi prostě jenom blít! Třikrát FUJ!!!
Tajemné okno (2004)
Dalo se na to koukat, ale bambuli mi to úplně nevyžvejklo.
Tajemný let (2005)
Bohužel jsem se na film díval s Prázdnohlavizní, která neustále blábolí hovna, je chytrá jak rádio, ale hajzl má na chodbě.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Lipský zde bezpříkladně a bezskrupulózně ukazuje retardovaným teploušema ověnčeným režisérům, že film nemusí být naplněn zahušťováním čokolády a jízdami na prašivých kozách!
Tak trochu jiná love story (2007)
na Dány poněkud přitroublé a prvoplánové..
Tali-Ihantala 1944 (2007)
Finové bezprecedentně ukazují celému světu, jak bezohledně může hrstka houževnatých inteligentních Evropanů jebat a až po ramenní kloub prstit hordy tupých nevzdělaných oranghutanů duševně zmasakrovaných staletími konzumace všemožných ředidel a omamných tekutin. Je to zábava a člověka to hřeje u žaludu!