Recenze (1 022)
Pam a Tommy (2022) (seriál)
Příběh o jedné rádoby nešlapce, jakých je dnes celý Instagram. I ty její kozy jsou už překonány. Nelíbila se mi tehdy, nelíbí se mi ani teď, Tommy má teď daleko větší kočku, ale hodnotíme seriál, takže říkám - perfektní série. Hlavně výběr herců a soundtrack!
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Prohlídka (2022) (epizoda)
Totální odpad.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Snění v domě čarodějnic (2022) (epizoda)
Zatím nejhorší díl. Zbytečně utahané a prakticky o ničem. A hrozně mi zde vadil Grint. Prostě svůj cejch dětské role si už neodpáře. A hrozně mi ve filmech vadí. 1-2*
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Pickmanův model (2022) (epizoda)
3-4*. Místy jsem se velmi nudila.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Mimo (2022) (epizoda)
Také průměr, ale úplně v tom vidím jeden díl ze Spielberhových Amazing stories. Taky tak komicky a pitomě zároveň sehraný, s ošklivkou v čele. 3-4*, ale víc k tý trojce.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Pitva (2022) (epizoda)
Předchozí díl byl sto a jedna. Ten ponížíte a tuto nudu vyzdvihnete. Češi. 2-3*
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Hřbitovní krysy (2022) (epizoda)
Naprostý skvost! Už roky jsem neviděla nic tak skvělého! Téma, prostředí, doba - to vše lahodí mé duši. Navíc nečekaný děj. Ponurost, dekadence, melancholie, thanatofilie, bizár a noc - živte mne, neboť ze tmy vzkvétám. 5+*
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Položka 36 (2022) (epizoda)
Bože, tohle je tak výživné! 4-5*
Barbar (2022)
Konečně udělala nudná Amerika něco pořádného. To to po letech trvalo! Bomba! Totální napětí celé první dějství se Skarsgårdem! Bezvadná opuštěná čtvrť - ani nevím, zda tohle nějáký film kdy podchytil. A ráda jsem po letech zase viděla Justina Longa. Sice bych ocenila, kdyby se žádná zrůda nenašla a hrálo se jen na hru stínů a zvuků, ale osvěžující to bylo.
Šťastně až do smrti (2022)
Další severský klenot!!! Nespočet zvratů a překvapení - tohle umí jen Dánsko! Miluju!