Recenze (74)
Sonny Liston: Těžká váha (2008)
Tento film je ve skutečnosti mnohem lepší než se o něm píše. Každý fanoušek boxu by měl tento film zhlédnout.
Jaguár (1996)
skvělý dobrodružný film, u kterého jsem se ani chvíli nenudil.
Korsický případ (2004)
pohodová letní komedie, která si na nic nehraje a u které se příjemně odreagujete.
Operace Corned Beef (1991)
Asi nejlepší film s dvojící Reno-Clavier, nic dalšího se mi s nimi se mi tolik nelíbilo jako právě Operace Corned Beef, úžasný film
Třída roku 1984 (1982)
jednoznačně must-see záležitost
Iron Man (2008)
Upřímně když jsem poprvé uviděl Jona Favreaua na postu řežiséra, čekal jsem nějakou dětinskou adaptaci ve stylu Zathury apod. Jenže Iron Man mě velmi mile překvapil svou dospělostí. Takhle si představuju komiksovou adaptaci, jen těch akčních scén možná mohlo být o něco víc.
Animatrix (2003)
Každému člověku bych přál, aby alespoň jednou za život viděl toto geniální dílo, protože je to naprosto nepopsatelný zážitek hraničící až s osobním zážitkem, prostě něco jakoby z jiného vesmíru. Ještě týden po zhlédnutí se vám bude tajit dech, veřte mi....
Sexbomba od vedle (2004)
Hvězdička za Elishu a to je tak asi všechno, co se mi na týhle trapný komedii líbilo...
Údolí stínů (2002)
Asi jeden z nejhorších válečných filmů. Nemůžu si pomoct - 0%
Rocky II (1979)
Tak tenhle díl se mi líbil asi nejvíc. Tam, kde jednička zaostávala, to je zde dovedené k dokonalosti. Akorát má tenhle film smůlu, že jednička byla první :-)