Recenze (24)
Babovřesky (2013)
Hodnocení tady jsem nečetla příliš dobré, ale od lidí z povídání jsem slyšela, že je to naprosto povedená komedie a tak jsem se na ní těšila. Nevím jestli jsem zrovna neměla na tenhle styl ,,humoru" náladu a nebo jestli je to opravdu taková kravina za kterou jí považuji. Pár vtipů povedených opravdu bylo, to se musí nechat, ale scény typu kdy člověk vidí Bílou oblečenou jako děvku, nebo Vondráčkovou, která se chová jako nezávislá puberťačka nás mohli fakt ušetřit. Prospaná půlka filmu a 160 Kč v pr****.
Scary Movie 4 (2006)
Hahaha ... Nehorázně trapná věc a to, že tam hraje Anna Faris akorát všechno ještě zhoršuje.
Šmoulové (2011)
1 hvězdička za Gargamelovu kočku. Ta jediná mě asi donutila to dokoukat.
Nezvratný osud 4 (2009)
Čím dál tím víc horší. Oproti jedničce je tohleto naprostá hrůza. Všechno moc umělé, kecy herců trapné a děje smrti nic moc zajímavé.
On je fakt boží! (2008)
Člověku už ani nepřijde vtipná debilita dívek v tomhle filmu.
Přátelé (1994) (seriál)
Tohle se prostě neohraje, můžu jednu epizodu vidět několikrát a stejně se budu smát. Nejlepší seriál!
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Oh, manželé co osobě neví skoro nic se chtějí navzájem zabít a nakonec se neskutečně milují. Jak dojemné!
Zavolej! Vzestup a pád Heidi Fleissové (2004) (TV film)
Nevím čím mě to zaujalo, nevím proč, ale prostě ho zbožňuji.
Temný rytíř (2008)
Joker tomu dodal přesně to, co mi v jedničce chybělo. Úžasná záporná postava. 5 hvězdiček!
TOP STAR magazín (2008) (pořad)
Taková kravina a furt to nezrušili. Hodinka plná drbů ze života našich známých občanů.