Recenze (265)
Americký gangster (2007)
Další typický snímek, kde fandíte více zlu, než dobru!
Cesta bojovníka (2007)
Kdo tento film může srovnávat s Barbarem Conanem to fakt nechápu! Bylo to celkem nudné, akce trochu nepřehledná! Ale i přesto je tu akce základ! A aby to nebylo jen o akci, tak se do toho ještě plete láska! Ta nesmí chybět!
Divoké vlny (2007)
Jeden z nejlepších animáků co jsem viděl! Jsou tu skvěle vidět jednotlivé charaktery postav. Skvělá muzika a celý koncept zaběrů, kdy je to dělané spíše jako takový dokument.
Dračí války (2007)
Béčko jak vyšité! Občas trochu mimo!
Ghost Rider (2007)
Tak to je teda dobrá pytlovina!
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Mnoho keců a málo akce, ale aspoň stála za to! :)
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Ten závěr mě totálně přizdil! Ale celý film je kvalitní, se skvělými hereckými výkony. Doporučuji!!!
Křižovatka smrti 3 - Tentokráte v Paříži (2007)
Proč musí být ti černoši tak ukecaní a občas až trapní! Celkově je tento díl nejslabší, ale baví zhruba stejně jak dvojka. Také závěrečné finále nezklamalo.
Můj Vůdce: Skutečně skutečná skutečnost o Adolfu Hitlerovi (2007)
Když to beru jako smyšlený film, tak se na to dívat dá dobře.
Nitro (2007)
Akční - drama, místy táhlé nudné, akce je tu pomálu. Spíše unavující film.