Recenze (265)
Lawrence z Arábie (1962)
Nekonečně dlouhý EPOS, který začne nudit.
Jack staví dům (2018)
Zvrhlé, divné, krvavé, ukecané a zdlouhavé "umělecké" dílo.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Úplně jiný rozměr od předešlého zklamání.
Avengers: Endgame (2019)
Zajímavé a překvapivé zakončení. Pár slz ukáplo. IMAX
Avengers: Infinity War (2018)
Komiksový porno orgasmus! TOP!!! Klidně mohlo být o 15min víc!
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Hodinu a půl trvá než se to stane, do té doby je to celkem zajímavé, ale bez pořádné akce. A až nastane zmorfování, tak přichází zklamání. Špatná akce a trapní záporáci.
Assassin’s Creed (2016)
Kurva zas to někdo podělal, místo akčního nářezu, z toho udelal nudnou sračku! Takova hra by nikoho nebavila.
Tom Yum Goong 2 (2013)
Občas až nerealistická akce a příšerné CGI efekty.
Co jsme komu udělali? (2014)
Rozesmálo mě to k pláči, skvělý rasistický humor.
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Snad NEJlepší "nejen" japonský animák, ale i český dabing tomu hodně pomohl.