Recenze (3 528)
StartUp (2016) (seriál)
Nenápadný start-up ako spúšťač seriálového hitu, ktorý servíruje jednu napínavú sezónu za druhou. Popri ústredných sympatických postavách na čele s Edi Gathegim, si skvelú agentskú "bitch" strihla v III. sérii aj Mira Sorvino. Pevne dúfam vo IV. sériu. (11.9.2020)
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Seriál, ktorý od prvopočiatkov okato adoruje Alias. A tento upgrade veru nie je o nič horší. Riešia sa hádanky (Rambaldiho vynálezy nahradilo zašifrované tetovanie), prebieha treskutá akcia, protagonisti sú sympatickí a podľa vôle scenáristu prebiehajú na kladnú alebo zápornú stranu. Dokonca tu máme aj časovo-skokový season break. Vďaka politickej korektnosti pribudli aj nevyhnutné gender prvky a pomerne dôstojný záver dúfam už bude definitívny. Hoci v tomto seriáli ani smrť nikdy nebola poslednou kapitolou. Odporúčam každému, kto hľadá nenáročný, adrenalínový, zábavný a remeselne nadpriemerný relax. A ja osobne som bol príjemne prekvapený sympatickou Ashley Johnsonovou, ktorú si pamätám ešte ako malé dievčatko z vandammovskej klasiky LEVIE SRDCE. (6.9.2020)
Crown Vic (2019)
Poctivý film. Zaslúži si byť v červených číslach a preto, ale nielen preto, mu udeľujem poctivých 5 policajných rajónov. "Letmý" pohľad do ulíc Mesta Anjelov, kde pod rúškom noci pulzuje kriminálne peklo na zemi. Skvele vystavaný scenár, surové, ale funkčné dialógy, dusivá atmosféra a suverénne herecké výkony. To všetko udrží divákovu pozornosť až do úplného záveru aj bez zbesilého strihu, neustálej akcie a bezduchých formalistických efektov. Svojou atmosférou odpudzujúcej "imperialistickej hniloby", mi to pripomenulo PEVNOSŤ APAČOV V BRONXE. (4.9.2020)
Tenet (2020)
Veľké nabubralé NIČ. Bohužiaľ v posledných rokoch je to už Nolanov bežný - aj keď remeselne dobre zvládnutý - trademark. (2.9.2020)
Králové videa (2020)
Pre niekdajšieho náruživého konzumenta obsahu VHS kaziet z éry pred a tesne ponovembrového Československa, z tzv. alternatívnych distribučných kanálov, je to "must see" dokument. (2.9.2020)
The Fugitive (2020) (seriál)
Utečenec pre 21. storočie. (18.8.2020)
Chinaski - Potkal jsem tě po letech (2017) (hudební videoklip)
Videoklip je pomerne biedny, ale skladba je to vynikajúca. (25.7.2020)
Pro forma... (1985) (TV film)
Komentár užívateľa jan72 je bez pochyby do veľkej miery pravdivý. Ale ja idem na 4 miliónové škatule. Pretože jednak Andrásy presne vystihol princíp podstaty tzv. schránkovej firmy (konieckoncov sám najlepšie musí vedieť ako sa v krutom postsocialistickom pseudokapitalizme najefektívnejšie podniká) a na druhej strane krásne vykreslil paralelu medzi tzv. plánovaným a tzv. trhovým hospodárstvom. (22.7.2020)
Carly Rae Jepsen - Run Away With Me (2015) (hudební videoklip)
Speváčka, ktorá svojou tvorbou niekoľkonásobne dokázala prekročiť svoj tieň. Aj napriek tomu si ale zatiaľ naďalej nepochopiteľne nesie svoj biľag "one hit wonder". (3.7.2020)
Ellie Goulding - Something In The Way You Move (Version 2) (2017) (hudební videoklip)
Nie je nič horšie ako keď sa "feeling" z geniálnej skladby minie s jej obrazovým spracovaním. Vtedy to nezachráni ani všadeprítomná "glitter" Ellie. (3.7.2020)