Recenze (4 199)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Čekala jsem bůh ví jakou hrůzu, ale byla jsem celkem překvapena, že se to dalo shlédnout vcelku v pohodě. jasně je to kokotina, ale v jádru humorná, místy vtipná a trošinku, opravdu trošinku napínavá. Normálně bych dala dvě a půl *, ale za to, že to nebylo tak hrozné, za fešného Mackieho a Cooperaa za to zdejší podhodnocení, já nadhodnocuji a dám o jednu více. PS: to, že hlavní hrdina je Lincoln ostentativně přehlížím.
Absurdistán (2006)
Film díky němuž jsem si připadala jako v práci. A´t se to zdá jakkoliv absurdní, něco na té myšlence je. Když se člověk podívá kolem sebe, vidí, že nejvíce se množí ti, jejichž genetické dispozice, vzdělání a sociální zázemí nemá světu moc co nabídnout. Takže se klidně může stát, že svět jednou takhle nějak skončí. Což sice není zrovna veselý výhled, ale u filmu jsem se každopádně dost nasmála, zejména v první polovině. Pak už to šlo docela dolů, vtipné situace jakoby došly a závěr byl zcela na houby. Nicméně i tak to stojí za to vidět, byť tak jednou za život. Za mne 60%.
Accident Man (2018)
Dialogy jak pro úplné idioty, hudba šílená, způsob odvíjení příběhu formou vypravěče - hlavního hrdiny byl vyčpělý už u Deedpoola, nicméně bitky vcelku reálné (to, že hlavní antihrdina vydrží prakticky cokoliv, je už dnes standartní klišé), námět nápaditý a co je hlavní, film se nebere příliš vážně. Místy slušné hlášky, vtipných momentů dost. Není to žádný akční skvost, ale slušná zábava, kterou lehce nadhodnocuji, neb mi zrovna dneska kápla do noty. Za mne 3 a půl hvězdy, tedy tak 70%.
Accident Man 2: Zabijákova dovolená (2022)
Blbější jak jednička, bitek dosti, ale některé byly tak viditelně hrané, až to diváka fyzicky bolelo. Scénář měl odhadem tak jednu a půl stránky a hudba je fakt strašná. Nicméně vidět se to dalo bez větších obtíží a občas se jeden i zasmál, takže za mne takový slušný průměr.
A co když je to pravda? (2005)
Romantický, půvabný snímek se skvělým obsazením. Normálně tento žánr nevyhledávám, ale tentokráte jsem se bavila. 80%
Action Jackson (1988)
Nádherně nekorektní ptákovina, kde bohužel scénář a dialogy napsal infantilní čichač toluenu a kde neherci ještě více nehráli, než je obvyklé a ani štěk Sharon to nezachránil. Za mne 30%.
Adam a Eva (1940)
Jako vždy rozpolcená Vítová v dosti zadrhávající taškařici, ve které za to stály akorát ty tance na plese. za mne slabší průměr.
Addamsova rodina (1991)
Nikdy mne to moc nechytlo a ani po letech jsem názor nezměnila. Slabý scénář, slušné triky. za mne 40%.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Naprostá špička. Dočolomanský byl za mlada neskutečný fešák. Celá plejáda skvělých herců. Lipský a Brdečka, záruka kvality.
Adipurush (2023)
Vizuálně krásný počin, jehož děj by se dal shrnout do jednoho odstavce. V rámci žánru by stačilo zkrátit o 30 minut patosu a byla by to lahůdka. Krásná hudba, dialogy nablblé. Za mne 55%.