Recenze (4 249)
Specialisté - Zlaté časy (2019) (epizoda)
Sposta nelogických děr, z atraktivního prostředí se dalo vytřískat více, nicméně místy vtipné a scénář vyloženě nebolel. Slušné obsazení.55%
Specialisté - Dům u řeky (2019) (epizoda)
Po stránce realističnosti dosti chabé, vyšetřovatelé nebyli nejbystřejší, ale po stránce příběhové super. Divná rodina, která na první dobrou divně nevypadá, docela přirozené. 80%
Kapitán (1960)
Óh ta romantika a krásné kostýmy. Historicky je to škvár, ale moc hezky se na to kouká.
Hrbáč Lagardere (2003) (TV film)
Celé je to takové ušmudlané, vizuálně chudé a navíc divně obsazené. Jako televizní film na pošmourné odpoledne jakž takž, ale kvalit filmu s jeanem Maraisem to rozhodně nedosahuje.35%.
Korsičtí bratři (1961)
Velmi poplatné době vzniku snímku. Přehrávané, dialogy debilní, ale docela hezky barevné se slušnou muzikou.
Veliká - Falešné vousy (2020) (epizoda)
Výrazně méně vtipné, jakási snaha tvůrců o vykreslení postavy careviče Petra (zde rovnou cara) v historickém kontextu dopadla prachbídně.20%
Veliká - The Great (2020) (epizoda)
Zatím to vypadá jko vcelku zábavná parodie na dnešní historické Netflusy. Herecky dobře obsazené, kostýmy vtipné. Zatím 60%
Saw 3 (2006)
Nechutná sračka, jejíž sledování nemám jak ospravedlnit. Po podrobné auto psychoanalýze musím konstatovat, že už mi zjevně hrabe z přemíry volného času. Místo sledování takového bludu, půjdu dělat něco užitečnějšího, třeba si ukousnout ruku.
Saw 2 (2005)
Dvojku už jsem nevydržela koukat celou normálně, musela jsemlehce zrychlit, ne proto, že by byla tak brutální, ale proto, že je tak debilní. Násilí bez atmosféry, dobré akorát tak jako inspirace pro psychopaty.
Saw: Hra o přežití (2004)
Je to děsná debilovina, nicméně v té době se jednalo o neotřelý nápad, který měl slušné provedení, napětí a grády. Takže, byť mne tyto filmy nudí, zde dávám 60%.