Recenze (13)
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Vzpomínám si na ten díl s umělcem Kipem?, který namaloval svůj konec. Ještě teď mi z toho jde mráz po zádech.
Odpadlík (1992) (seriál)
Zbožňoval jsem to...hlavně úvodní znělku.
Jak svět přichází o básníky (1982)
Jóó, to byly časy tehdá na střední.
Leon (1994)
I drsňáci mohou píti mléko.
Brak (2002)
Solidní rozjezd, který ale bohužel s příchodem pizza-mana kráčí do čím dál větších *raček.
Americké psycho (2000)
Opravdu "Psycho", ale ne díky vraždám, nýbrž díky všemu ostatnímu...
Bohové musí být šílení (1980)
Moje oblíbená komedie plná vtipných (opravdu vtipných) situací s originálním námětem.
Na tuhle nemám (2010)
Náhodou příjemná a vtipná "romantická" komedie se sympatickou ústřední dvojicí...Rád to zkouknu ještě jednou.
Dívka a kouzelník (2009) (TV film)
Zajímavý televizní film s výborně hrající ústřední dvojicí, ale bohužel nedotažený do konce.
Narozeni bez rukou (2009)
Moc zajímavý pořad o lidech, kteří to nevzdali a i přes značný handicap dokázali, že stojí za to žít.