Recenze (95)
Sněženky a machři (1982)
Nadčasová klasika
Černé zrcadlo - San Junipero (2016) (epizoda)
Vynikající nápad, který nestojí jen na jedné myšlence jako většina dílů. Tohle má mnohem více vrstev, velmi symtické a skvěle napsané charaktery a skvělej retro feeling alá Stranger Things. Skvělej díl, ale ne nejlepší.
Gangy z Birminghamu - Epizoda 6 (2016) (epizoda)
Nejdramatičtější,nejosudovějši,nejemotivnější epizoda. Připadám si jako kdybych do tý fookin rodiny taky patřil. A proto je mi tak zle.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Fock it. 5 hvězd
Rick a Morty (2013) (seriál)
Kvalitativně za 4 hvězdičky, ALE! Takhle výraznej nádech budoucího kultu podobně jak South Parku, či Futurami jsem dlouho nezažil !! pickle Riiick, meseeks, mcnuggets sauce, tv pořady z alternativních svétů, a mnoho dalších nezapomenutelných scén, hlášek, situací! Prostě musim dát tu 5.hvězdičku!
Dunkerk (2017)
We shall never surrender!
Tenkrát v Americe (1984)
Jeden z nejlepších filmů co jsem viděl. Nenechte se odradit délkou, fakt to uteče! Vynikající práce mistra Leoneho.
George (1972) (seriál)
Podivuhodný film. Při jeho sledování si divák připadá jako po pořádném sexu s dominatní padesátkou. Dráždí vás od začátku, poté si pohraje s vašimi bradavky. Nechá vás 20minut lízat tu její prenormalizační kundu poté do ní lehce vklouznete. Následuje hodina zběsilého bojování o předčasné ejakulování. Když vás ale ke konci dráždí rukou a nohou, následuje obrovský ejakulát, který ji zamlží veškerý pohled na vás. Ve výsledku vás ale bolej koule z té vší hmoty.
Proč pláčeš, břízo bílá (1991) (TV film)
Esence všeho krásného co na světě je. Nebýt Břízy tak je zeměkoule pouhá šedá a temná planeta, na který žijí skřeti a orkové,podobně jako v Mordoru. Vždycky když si tento film pustím, zapomenu na všechny chmury, trable a starosti. Jsem jako v nebi
Hra o trůny (2011) (seriál)
1.série-95% 2.série-95% 3.série-90% 4.série-100% 5.série-85% 6.série-90%