Recenze (557)
Dr. House - Uzavření (2010) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů seroše a určitě nejlepší z těch "nepřípadových".
Dr. House - Od pěti do devíti (2010) (epizoda)
Jeden z nejhorších dílů seriálu.
Dr. House - Syn chlapa v komatu (2006) (epizoda)
Davida Morse jsem nikdy neměl rád, ale v těchto dílech seroše Dr. House mě vyloženě sere... A teď - je to dobře, nebo špatně...? ;-)
Dr. House - Na věky (2006) (epizoda)
Až moc předramatizované...
Dr. House - Tatínkův chlapeček (2006) (epizoda)
"Víš co je horší než vidět že je tvůj syn mrzák...? Vidět že nešťastný..." Jak pravdivé...
Červený stan (2014) (TV film)
Feministická (rádoby biblická) slátanina na úrovni červené knihovny. Blé, tfuj tajxl... :/ Hvězda za to, že se to tváří jako pohádka z Tisíce a jedné noci.
Bloodline (2018)
Nesmysl zařazovat tenhle film jako Horor (nechápu blázna, co to udělal). Jinak je to jasný Thriller, a částečně i Drama... Za mě tedy dobrý počin na 4*
Válka zítřka (2021)
Film zralý na odpad. Po všech stránkách opravdu dost špatný... Nakonec přivírám oko za Yvonne... 1* Ale po druhé už to fakt vidět nechci. Ztráta času.
Temný případ - The Hour and the Day (2019) (epizoda)
Stále velká nuda. A v momentě nejzajímavějším, závěrečné titulky... Filmaři idioti.
Temný případ - The Big Never (2019) (epizoda)
Nuda.