Poslední recenze (115)
Fallout (2024) (seriál)
Za mě víc než super. Velice povedený casting snad u všech rolí a moc pěkně se na to dívá, skoro to nemá hluchá místa. Svižné a úderné. Přesně ten typ seriálu, který se sjíždí najednou. Myslel jsem, že Last of Us bude na dlouhou dobu top herní adaptací, ale toto jej jasně překonává.
The Walking Dead: Daryl Dixon (2023) (seriál)
Hodně podařený spin-off, sice trochu vykrádačka všeho možného (kde jen jsem už viděl přepravu megadůležitého dítěte? Že by Last of us?), ale funguje to efektivně. Překvapivě Daryl show dokáže v pohodě táhnout sám, Carol vůbec, ale opravdu vůbec, nechybí. I ta Francie tomu dost pomohla. Lepší než show Negana a Magggie, ta byla už v rámci TWD universa moc repetitivní. Jen by to chtělo lepší zápornou postavu.
Hotel Continental (2023) (seriál)
Čtvrtá hvězda jen za Mela Gibsona a dobrý hudební doprovod.