Recenze (122)
Tohle je válka! (2012)
Pohodovo streštená srandovná oddychovka :-)
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Odmalička milujem pinguinov (tučniaky) a medzi moje najobľúbenejšie animované rozprávky patrí už niekoľko desaťročí Pingu (seriál) (1986). Jima Carreyho sledujem už takmer 30 rokov a toto bol jeden z najlepších filmov, aké som s ním videl - ak nie aj najlepší! Krajší začiatok nového roka si ani neviem predstaviť...! Film si určite pozriem rád aj opakovane. 🐧❤️🔝💣
Queen: These Are Days Of Our Live (2011) (TV film)
výborne spracovaný dokument o jednej z najvýznamnejších kapiel konca 20.storočia
Šmoulové (2011)
Šmolparádne zábavná a trochu nostalgická spomienka na detstvo - "Všetci za Šmolka, Šmolko za všetkých..."
Benga v záloze (2010)
Ferrella teda nemusím, ani Wahlberga (sú mi nesympatickí), ale paradoxom je, že väčšinou hrajú v celkom podarených komédiách... Toto bol taký lepší priemer (60-70% - a keďže to je aj priemer hodnotenia filmu, vidím, že podobný názor a celkový dojem z filmu ako ja mali viacerí) - a aj keď tí dvaja ma takmer vôbec neoslovujú, dialógy boli väčšinou dobré a párkrát som sa aj zasmial. Ale ako celok to nebolo nič oslnivé...
Na tuhle nemám (2010)
Výborný film, ktorý si ešte niekedy určite rád pozriem!
Teorie velkého třesku - Einsteinova aproximace (2010) (epizoda)
Neskutočne zábavná epizóda, toto bola jedna z najvydarenejších v 3. sérii...
Avatar (2009)
Toto nebol fantazijný film...ale fantastický !!! a so všetkým, čo k tomu patrí. Nádherné "obrázky" podfarbené hudbou ako zo sna, krásna príroda a zaujímavý príbeh...majstrovské dielo po všetkých stránkach. Ak by to šlo v telke o mesiac znova, hneď pri tom sedím :-) šokujúce, úprimné a geniálne zároveň. Tak trochu aj rozprávka pre dospelých :-)
Černý blesk (2009)
Najprv som pristupoval k tomu pomerne rozpačito - pripadalo mi to ako "ruská hra na americké blockbustery", ale nakoniec môžem povedať, že som sa výborne bavil. Je to taká zmes - akokeby Knight Rider v ruskom podaní, lebo hlavný hrdina - mladý chalan sa snaží naprávať krivdy, bojovať proti bezpráviu a zločinu na lietajúcej starej Volge, práve auto mi pripomínalo legendárneho KITTa - a hlavný hrdina sa zároveň správa ako Batman... ale naozaj na ruské pomery nečakane dobrý film, určite si ho niekedy rád znova pozriem.
Druhá světová válka v barvě (2009) (seriál)
Najlepsi dokumentarny serial o druhej svetovej vojne, aky poznam...