Recenze (75)
Andělé všedního dne (2014)
Námět je zajímavý, pro české filmy bych řekl docela netradiční. Herecké obsazení je také dobré, tak proč se to tak úplně nepovedlo?
Až po uši (2014) (seriál)
Kéž by bylo více nových českých seriálů takhle dobrých...
Bajkeři (2017)
Jistě bylo to dost slabé, ale za roli Pavla Nečase přidávám hvězdu navíc. Džouk.
Balón (2018)
Občas to s tou napínavostí bylo až přehnané.
Barva vítězství (2016)
Příběh tohoto sportovce si zaslouží kvalitní zfilmování a tady se to naštěstí povedlo. Asi i díky tomu, že to není americký film. No vždyť kdyby to američané natočili taky podle pravdy, nevyznělo by to pro ně moc dobře. Sám Owens nikdy netvrdil, že by ho Hitler svým postojem nějak urazil. Mnohem více ho totiž mrzel postoj jeho vlastního prezidenta. „V Německu jsme měli stejné hotelové pokoje jako Němci. Po návratu do USA jsem nemohl ani jet v přední části autobusu, vyhrazené pro bílé. Nemohl jsem žít, kde jsem chtěl. Prezident mě nepozval do Bílého domu, aby mi potřásl rukou. Nestál jsem mu ani za telegram. Hitler mě neurazil, urazil mě Roosewelt,“ poznamenal k celé záležitosti hořce Owens.
Before I Fall (2017)
Asi poslednich 15 minut je utrpení to sledovat, ale jinak to až tak špatné nebylo.
Bezva ženská na krku (2016)
Mile me prekvapilo, ze z tohoto ranku ceskych novodobych komedii je to urcite nadprumer.
Blade Runner 2049 (2017)
Velmi zdlouhavé.
Blok 99 (2017)
Kdo rád zlámané kosti a rozšlapané hlavy, ten si přijde na svý...
Bony a klid 2 (2014)
Ani jsem nečekal, že to bude stejně dobré jako původní film, ale že to bude tak moc špatné, to mě taky překvapilo. Především scénář je nehorázně odfláknutý a neustálé odkazování na původní film(dokonce přímo vkládáním jednotlivých scén z původního filmu) jen dokazuje, že tvůrci prostě neměli žádné vlastní kloudné nápady.