Recenze (454)
Aurore (2005)
Výhodou manželství je, že jste na své dítě dva.
Autopsy (2008)
Pane bože, za co?!
Babycall (2011)
Já si nemůžu pomoct, ale tohle se nepovedlo. Hlavní hrdinka je od začátku "jasná" a navíc strašně nesympatická, zápletka očekávatelná a průhledná. Jediné plus je opět skvělý Kristoffer Joner.
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Nemám slov, ty dvě hvězdy jsou za ten pohled na hodinky a ujíždění magorovi se zataženou ručkou.
Bahno z Mississippi (2012)
Naprosto souhlasím s J*A*S*M, mohu dodat jen tolik,že tenhle kousek je takovou něžnou perličkou v lastuře nalezené v bahně dnešní filmové tvorby.
Báječná léta pod psa (1997)
"Proč šeptáš? - Já nešeptám. - Šeptáš, Aleši, a není to normální. - Tak šeptám, no. Protože mám jisté obavy." Prostě komunisti byli svině, jsou svině a budou svině.
Bathory (2008)
Obrovské zklamání.
Bazén (2001)
Ach jo, zase další třídní otloukánek, co vraždí své utiskovatele....už ne, děkuji.
Benny a Joon (1993)
Je to naprosto kouzelné a zároveň silné. Johnny je zde perfektní.
Betlém (1947)
Dokonalá vánoční nálada a úcta k tradicím.