Recenze (454)
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Je to vtipné, je to roztomilé, je to lidské, perfektně zde funguje nadsázka. A o tom to je. Žádná debilní americká limonáda, ale příběh, který je milý a velmi pohodový. No a Kirk? To je bez komentáře!!! :D " A jako písek v přesýpacích hodinách ubíhají Gilmorové našich životů." ;)
Godzilla (2014)
Nuuuda.
Gorily v mlze (1988)
Zvířata jsou nejlepší lidi.
Goro, bílý pes (1980) (seriál)
Tohle mě v dětství rozsekalo takovým způsobem, že už to nechci nikdy vidět. Víc už jsem brečela snad jen u Hačiko.
Gwen (2018)
Opravdu působivý obraz hodně kruté doby, kdy muselo být pro chudé lidi opravdu hodně těžké nepropadnout zoufalství...Neboť o peníze přece nejde a hlavní je, že se máme rádi.
Hačikó - příběh psa (2009)
Koupit si psa je jediná možnost, jak za peníze získat lásku.
Hádkovi (2022)
*SPOILER* Takže Eva dostane byt a plnýho bustu Lenina. 👌😂
Havran (2012)
Pro nás - milovníky Poeova díla, to byla pěkná podívaná. Bylo to jako poznávat stará známá místa a staré známé lidi.
Hercule Poirot (1989) (seriál)
Pane Poirote, není to už nudné mít pořád pravdu? - Ne.
Hlas smrti (2005)
Tvůrcům patří velký dík za to, že konečně opravdu upozornili na fenomén elektronického hlasu a záznamu obrazu mrtvých, který je známý už desítky let, ale široká veřejnost o něm nevěděla.