Recenze (10)
Mládeži nepřístupno (2013)
Jak se takováto sračka mohla dostat do kin??? Vůbec třeba nechápu jak se někteří herci mohli na tomto podílet, hlavně Jackman. Jedna hvězdička za scénu s periodou...
Divergence (2014)
Kostra příběhu velmi připomíná Hunger Games...dva úžasní hrdinové, kteří se staví těm, kteří je chtějí utlačovat a blablabla...našel jsem tam hodně podobností a osobně bych z těchto filmů vymazal ty milostné scény, protože v kině akorát slyšíme "ježiši a kristova noho" a smích, který jen podpořily české titulky, které z toho udělaly spíš komedii. 60%
Drž hubu! (2003)
Každou minutu jsem se alespoň 1x zasmál...co víc si přát
Hostitel (2013)
Skvělá hudba, zajímavý námět, ale ty milostné zápletky...tak naivně stupidní až mi drásají všechny smysly. Taky mohli víc zapracovat na scénáři, přijde mi, že trochu pokulhává. 3,5 hlavně za tu hudbu
Scary Movie 5 (2013)
1 hvězdička za primáty házející hovnama...
Raubíř Ralf (2012)
Boží...Skrillex a část s brouky skoro jako ze Starcraftu a navíc vám to připomene milion těch starých klasických her které si ani nepamatujete že jste hráli. Mentos a cola a pak Owl City nakonec :D.
Černá labuť (2010)
Tento film mě nijak extra nenadchnul...60%
Misery nechce zemřít (1990)
Tento film je svým způsobem opravdu otřesný, místy celkem nezáživný...prostě jednou dobrýa stačilo
Umění zapadnout (2011)
Když se u podobných filmů lehce zhulím tak je to ohńostroj emocí...fakt supr :D
Eega (2012)
Tu závěrečnou "píseň" si mohli odpustit, ale jinak neskutečnej nářez! Ze začátku jsem si říkal jestli to fakt myslím vážně, že se na tohle dívám, ale dobře že jsem to vydržel! Za mě 90%!!