Recenze (77)
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Původní Grindelwald byl lepší.
Co kdyby...? - What If... Doctor Strange Lost His Heart Instead of His Hands? (2021) (epizoda)
Nemůžu si pomoct, podle mě si Karel Jaromír Erben s tímto námětem poradil lépe.
Falcon a Winter Soldier - Celý svět se dívá (2021) (epizoda)
Konečně se to rozjelo, už jsem nedoufala.
Ant-Man a Wasp (2018)
Jo, já vím, ale bylo to vážně vtipné a napínavé a dojemné a po roce pandemie jsou moje nároky opravdu nízké a od žádného filmu už nežádám nic víc než trochu odreagování od chmurné reality a to se tomuhle vážně povedlo, bože ti mravenci byli super, a navíc tímhle filmem jsem dokoukala celé MCU, o němž bych se nebýt toho, že jsem se jednoho jarního odpoledne strašně nudila v karanténě, nejspíš nikdy nedozvěděla, protože mi předtím superhrdinové připadali jako stupidní zábava pro děcka, panebože mně ta pandemie nejspíš vážně vlezla na mozek, ale to je fuk, stálo to za to, bože ten Scottův ukecaný kámoš Luis je super, celé MCU je super a já se nemůžu dočkat dalšího filmu a ta předzvěst Infinity War na konci, to bylo fakt dojemné, při zpětném pohledu by asi bývalo bylo lepší, sledovat MCU filmy v pořadí, v jakém vycházely, ale i tak to byla super jízda, Endgame jsem viděla jako čtvrtý v pořadí a stejně se mi líbil, ale teď, když chápu všechny ty narážky a odkazy, tak se mi líbí ještě mnohem víc, to jsem trochu odbočila, úplně mi třeští hlava, protože tenhle film je ještě rychlejší, šílenější, divočejší, ujetější a tripovitější než Thor Ragnarok, bože ta Hello Kitty byla super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ledové království: Vánoce s Olafem (2017)
Olaf je zlatíčko a "pletená" část filmu byla naprosto skvělá. Podle mě je to mnohem povedenější kousek než předchozí krátký film Oslava v Ledovém království, který má na ČSFD červené hodnocení.
Michael Lost and Found (2017)
Je mi líto, ale tohle není dokument. Tři lidé spolu čtvrt hodiny sedí u stolu a povídají si. Nevím, čím si právě tohle video zaslouží označení film a zařazení do filmových dababází, když leckterý videoblogger ve svém volném čase vytváří pozoruhodnejší a přínosnější díla. Ta jedna hvězdička je za Michaela a Rebeku, kteří jsou bezpochyby zajímaví lidé a měli by co říci, jenže režisér jim k tomu dal jen minimální možnost. Promarněná příležitost.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Mnohem, mnohem lepší než první díl.
Láva (2015)
Na Pixar překvapivě slabé, ale i tak se Láva především díky pěkné výtvarné stránce vejde do širšího průměru. 2,5*
Super Team (2015)
Vyšlo na DVD jako bonus k filmu Hodný dinosaurus pod českým názvem Sanjayův super tým.
Black and White (2014)
Silný námět, který byl zabit neuvěřitelně kýčovitým zpracováním.