Recenze (77)
101 dalmatinů (1996)
Mnohem slabší než původní animovaný film. 95 % kouzla originálu je pryč a místo něj tu máme nekonečné záběry na zmateně pobíhající zvířata a spoustu prvoplánového humoru à la Sám doma. Roger a Anita jsou strašně nesympatičtí. Jediná Cruella se vyrovná své animované předloze, ale má tu pohříchu málo prostoru, takže ani ona hodnocení příliš nevytáhne.
101 dalmatinů (1961)
Tahle stará disneyovka je hodně dětská; charaktery i zápletka jsou mnohem jednodušší než u těch novodobých (Mulan, Tangled, Frozen), o pixarovkách nemluvě. Vynahrazuje to ale pěknou animací, roztomilými štěňátky, vtipným kocourem, svižně ubíhajícím dějem a krátkou stopáží (takže člověk se nestačí začít nudit) a je ve své naivitě (každá komplikace se okamžitě báječně vyřeší) a retro nádechu (premiéra v lednu 1961!) nesmírně (rozto)milá. Čekala jsem od ní nenáročnou, ale ne hloupou zábavu na studený zimní večer, a přesně toho se mi také dostalo. Děti si mohou přidat pátou hvězdičku.
Fair Play (2014)
Po druhém zhlédnutí (téměř po dvou letech) zvyšuji hodnocení.
Láva (2015)
Na Pixar překvapivě slabé, ale i tak se Láva především díky pěkné výtvarné stránce vejde do širšího průměru. 2,5*
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Alegorii na Osvětim a Severní Koreu jsem v americkém rodinném filmu vážně nečekala.
Přežili jsme svoje děti (2006) (TV film)
Velmi silné.
Stále spolu (2014)
Příliš povrchní pohled.
Tajemství rodu (2013) (seriál)
Viděla jsem pouze díl s Natálií Kocábovou. Příliš jsem od toho nečekala (pustila jsem si to jen v rámci prokrastinace ;), ale ukázalo se to jako překvapivě zajímavý pořad s několika velmi silnými momenty, zejména v americké části. Ohodnotila bych minimálně 4 hvězdičkami, ale protože jsem viděla pouze jeden díl z (tuším) celkem 26, nechávám zatím bez hodnocení.
Pošli to dál (2000)
Strašný kýč.
Čtvrtý druh (2009)
"Říkám si, co to sakra je, a pak mi došlo, že se dívám na UFO." Říkám si, co to sakra je...