Recenze (8)
Mikýřova úžasná pouť internetem (2020) (pořad)
Jediný internetový pořad, kterýmu věnuju 100 jednotek pozornosti.
Strážci Galaxie (2014)
Dvě hvězdičky, jednu za každé ehm. A to mám komiksy a superhrdinský filmy fakt ráda. Kdyby ta motivace postav byla aspoň trochu neplacatá. A ty vtipy... škoda psát. Vlastně jsem to dokoukala jen proto, že tady pan hvězdnej princ má celkem hezkej ksicht.
Black Books (2000) (seriál)
O Black Books vždycky jen v superlativech <333
Broučci - Dobrodružství na pasece (1998) (série)
Co to tady dole svíítí... Zářilo to do zlatova.... Třeba nám to někdo schoval... Třeba se to nedá chytit... Prostě broučci. I když dřívější jsou lepčejší. A teď už do hajanova.
Assassin’s Creed (2016)
Není to dobrý. Je to špatný. :(
Zmizelá (2014)
Jeden z mála filmů, který člověka dokáže naprosto strhnout.
RRRrrrr !!! (2004)
Z komentářů je krásně vidět, jak má každý úplně jiný smysl pro humor. Kdo má (stejně jako já) smysl pro debilní humor, tomu film vřele doporučuji :) I když jsem ho viděla už nespočetněkrát, stejně u něj devadesát procent času probrečím smíchy. Geniální, kultovní blbost.
Equilibrium (2002)
Nápad dobrý, realizace na prd. Málo promyšlený děj, klasické filmové nesmysly. První hvězdička za vizuál, druhá za to, že mě to bavilo, a třetí za Christiana Bala, samozřejmě.