Recenze (1 582)
Hotel Artemis (2018)
Hotel pro gangstery,podobný jako v Johnu Wickovi narozdíl od Johna Wicka je tenhle snímek slabší jak ve scénáři,hereckých výkonech tak v akci,nemocniční hotel pro gangstery který vede J.Foster s pobočníkem D.Bautistou,celý město je v hajzlu jako v očistě a nakonec to odnese i hotel.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Povedené pokračování předchozího dílu,podobné herecké obsazení v poho,efekty výborný,objeví se i ochočený BLUE,který hlavní hrdiny zachrání,akce dobrá.
Rampage Ničitelé (2018)
Akční průměr,tři přerostlí oblůdky ,ale jedna z nich ochočená gorila na konec všechno zachrání.The Rock průměrný herecký výkon.
Gallipoli (1981)
Začátek se trochu vlekl,až po pochodu pouští a následném přijetí k vojsku to začalo být víc dobrodružnější a zábavnější(hlavně dotěrní Egypťané kteří se snaží prodat co se dá i během výcviku vojáků) a až ke konci už to přecházelo v drama když se Austrálské vojsko na rozkaz vydá na sebevražedný útok.
Cold Skin (2017)
Docela dobrý thriller pouze se dvěma herci,meteroolog a správce majáku a spousta lidožravých rybolidí,kteří útočí na dva obyvatelé ostrova pouze v noci,místy docela napínavé scény.
Nesahejte na prachy (1954)
Koukatelná gangsterka, J.Gabin jako lupič který se snaží zpeněžit ukradené zlaté cihly a na jeho lup mají zálusk i kolegové gangsteři, kteří unesou jeho kamaráda aby se k tomu zlatu dostali což se jim povede ale jenom na moment,než přijde na řadu přestřelka.Dobré herecké výkony.
Psi (1979)
Malé městečko ve kterém bydlí místní cvičitel bojových psů který je má radši než lidi a doktor který se psů spíše bojí,mezi ně se dostává mladá napadená žena která má poměr s doktorem a zároveň si pořídí psa kterého začne cvičit na boj což se doktorovi vůbec nelíbí,pak se začnou objevovat případy napadení psi ale i úmrtí a do toho mladíci kteří se snaží psi z města vyhnat,docela povedené drama.
Návrat Lew Harpera (1975)
Průměrná detektivka,najaté soukromé očko má vyšetřit vydírání,jenže místní poldové se ho snaží zbavit hned od začátku,pak se dostaví první vražda a soukromého očka se snaží zbavit i místní gangster který má zájem o pozemek jeho známé.Povedená vodní scéna jinak slabota.
Calibre (2018)
Film koukatelný ale ti dva hlavní představitelé mi tam moc nesedly,příběh zajímaví ,nepovedený lov ,mrtvý chlapec s tátou a pak pomsta vesničanů,nechtěl bych být v kůži těch dvou.
Deadpool 2 (2018)
Pro mě nudná parodie na komiksy a jiné filmy,vtipný hlášky mě moc nebavily,pár vyjímek bylo jinak jsem se moc nebavil,hlavní hrdina který se chce zabít a jeho kamarád x-menoví ohniví tlouštík.Do akčních scén sednul akorát J.Brolin.