Oblíbené filmy (10)
Zápisník jedné lásky (2004)
O můj bože!Film je naprostá špička.Krásné, romantické..nemám slov.Miluju Rachem McAdams..zahrála to úžasně, stejně jako Ryan Gosling.Na tento film bych se nejraději koukala od rána do večera. Musím se ale přiznat, že jsem si i docela dost poplakala, hlavně na konci při té dojemné scéně, kdy ona si vzpoměla. Nejlepší romantický film všech dob!
Nespoutaný Django (2012)
Christopher Waltz byl prostě božííí!! ,,Dobrý den, já jsem doktor Schultz... hned první ta scéna mě hned dostala do kolen :-D
Podfukáři (2013)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Ještě ted z toho filmu popadám dech.Nevadila mi ani délka.Hltala jsem každý okamžik.Hrozně moc se mi líbily skutečnosti, které vyplouvali na povrch a pokažde jsem s nimi hledala souvislost v dílech Pána prstenu. Na konci je to šíleně napínavé a velice překvapivé..ikdyž vlastně celý film je jedno velké překvapení :) Nemůžu se dočkat dalších dílů.
Avatar (2009)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Life isn't measured in minutes, but in moments... přesně tak je třeba brát tenhle dlouhý film, který je dost samoúčelný, ale zachraňují ho nezapomenutelné momenty.