Poslední recenze (16)
Rychle a zběsile 7 (2015)
Docela otrava, že si někdo troufne flejmit transformery za to že už existují 4 díly, když týhletý pakárny už se natočilo 7 dílů. Přitom premisa je docela podobná: Tuna over the top akce, infantilní vtípky a patos za každou cenu. Jen místo obřích robo-aut jezdících na ještě větších robo-dinosaurech je tu...........eeee..........NIC. Fakt nevim proč si tahle série zaslouží takový obdiv a výdělky které by záviděl i.....nějakej chlap co hodně vydělává. Co se musí uznat že i přes to všechno se na to kouká dobře. Teď nemyslim odporné CGI ale prostě je to tak nenásilný že mi to zkouknout fakt nedělalo problém.
Fakjů pane učiteli (2013)
Už sem doufal že Němci taky dokážou něco jinýho než obsadit Polsko ale tenhle film toho rozhodně neni důkazem. Ačkoli to nemám ověřený (záměrně) skoro bych se vsadil že bude existovat nějakej film s Adamem Sendlerem v hlavní roli s úplně stejnou premisou a bude klasicky americky zábavněší. Ono totiž to že je film Německa je poznat hlavně na kvalitě produkce a tam kde by mohl z tohohle nacionálně socialistického původu těžit tam se až moc podobá americkým klasikám.
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Hnusnej Arab, dva dementní Maďaři, beznohej kripl a pár dalších utřinosů, který sou talentovaný asi tak jako fotbalisti Slávie se rozhodli že bude asi hrozně zábavný a cool když budou diváci čumět na to jak sedí na gauči, žerou infarkt jídlo a hrajou úchylný hry. Neni to zábavný a rozhodně to neni COOL.