Recenze (16)
Všechno nebo nic (2017)
Já se smála jako blázen! Oddychovka na večer :-)
Mládeži nepřístupno (2013)
Totální blbost, absurdní humor, humusárna...
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Audrey, hudba, New York = 5 *
Toman (2018)
Film mě velice zaujal, i když jsem se obávala 145 min. Zajímavé byly autentické záběry z této doby. Toman, ač žid, vydělával na všech, obchodoval s každým a jeho vliv byl velký..
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Toto není klasická česká pohádka! Toto je odpad odpadů!
OUTsideři (2014)
Behaviorální se v tomto filmu užívá jak na běžím pásu, ale i když nese těžké téma, já se pobavila ;-)
Bez kalhot XXL (2015)
Pouze kvůli hereckému obsazení a z lítosti (to jsou ty žhavé zadečky :-) dávám 2*. Čekala jsem víc. Film je bez děje, jako oddychovka ok, ale kde nic, tu nic...
Stáhni mě do pekla (2009)
Po dlouhé době jsem viděla luxusní horor, který je doprovázen noblesní hudbou. "Lekačky" mě vyloženě dostaly. Dlouhou dobu jsem neměla polštář před očima!!
Sexbomba od vedle (2004)
Vtipně ražená komedie s překvapivě dobrým nápadem, jak prorazit do porno šoubyznysu. Herecké obsazení dělá své, hláškové sety a scény jakbysmet a parádní hudba doladí zbytek. 4*
The Lords of Salem (2012)
Čekala jsem démonicky-čarodějný snímek, který mne zavede do Salemu a celou mě pohltí, že neodtrhnu oči. Bohužel. Některé scény mi přišli směšné, ale na druhou stranu se zde najdou vážně skvěle provedené scény, které stojí za ohodnocení, proto **