Recenze (5)
Dostaň ho tam (2010)
"Aldousi, já už nepařím." Aneb kdo by nemiloval "vaginální obličej" Russella Branda.
Nábyteček (2010)
Takový malý, milý, "nudný" film o životě, působící naprosto přirozeně. A to já ráda - takže přesně můj šálek. Navíc o Leně Dunham bude (doufám) asi v budoucnu dost slyšet (viz. právě běžící tv show Girls).
A co když je to pravda? (2005)
Normálně bych za průměrnou romanťárnu dala hvezdičky dvě, ale za ty The Cure, při závěrečných titulcích, dávám tři. A Reese mám ráda, i když hraje furt stejně.
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Pilot mě nabavil, druhý díl lepší, třetí super, čtvrtý boží. A pak se to tak už drželo do konce série. Druhá sezóna si laťku víceméně udržela (Paintball!!!). Třetí se rozjela slibně ("Kostkový díl" - e04), ke konci začala už ale trochu nudit. Nyní nevysvětlené odložení vysílání čtvrté sezóny - ale už se to blíží!
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Řekla bych případ nehodnotitelnosti - odpad tomu nedám (asi to mělo/má nějaký význam) a za plnou palbu bych byla úchyl .