Recenze (28)
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Idealni je na tenhle dil uplne zapomenout. Vse co kdy davalo v MIB smysl tady neni.. herecky vykony tragedie, vtip.... no zadnej a celkove nahradit lidi ktery tomu delali jmeno za herce cose sem vubec nehodi... jako 18% kdyz jsem jeste hodne milej.... tohle se fakt nepovedlo!
Želvy Ninja 2 (2016)
Stejně má bejt zrzka!
Alpha House (2014)
Ja davam jednu hvezdu asi fakt jen za ty kozicky jinak to bylo docela dost spatny..
Adoration (2013)
Cerverna knihovna v tom nejhorsim podani a jeste totalne na prd zpracovana..
And Now a Word from Our Sponsor (2013)
Vlastne ani poradne nevim co melo byt ustrednim motivem filmu, zda vtiravost televiznich reklam a utok na populaci jako takovou, pribeh matky a dcery nebo rozlozeni myslim ustreniho hrdiny (Bruce Greenwood) ktery hraje vcelku fajn ale celkove se to hrozne tahne a ani ustredni padouch tomu nic neprida. Osobne je to jen takove povidani po kterem nezustane nic, clovek jen na hodinu a pul sleduje pribehy ktere uz videl v ostatnich filmech a nic noveho neprinasi takze za me 3/10
Černá listina (2013) (seriál)
Pilotni dil zaujal, zaujal velice takze kdo vaha at se koukne! Troska neco mezi krizencem hanibala a Sprinter cell.. 90% za prvni dil
Daglicht (2013)
Film ma pomalej rozjedz a i stred takovej loudavej ale konec je famozni! 7.5/10
Empire State (2013)
Ten kdo delal ten plakat by mel dostat prez drzku - Emma je ve filmu asi 2 minuty a Dwayne asi 6 tak nevim proc matou divaka hnedne na uvod a ackoliv to bylo dle skutecneho pribehu tak takle hodne slabe drama uz jsem dlouho nevidel - tady se to komplet nepovedlo. 2/10
Goddess (2013)
Vcelku povedena zalezitost, vtipne, heceky prijene a docela svizne to utece, sice to neni buhvi jakej film, ale ve sve kategorii mozna i na lepsi nez 3z5. Nebyt asi dvou scenek kde to bylo primo zabite americkym stylem klise tak urcite za 4 takze za 3 a bavil jsem se. Pustit to doma rodince nebo zene tak clovek neudela chybu..
Het vonnis (2013)
Zajimavej kousek upozornujici na proceduralni chyby v procesech. 7.5/10. Seversky rukopis a ponura atmofera, myslim ze se to vcelku povedlo.