Recenze (28)
Hon (2012)
Naprosto uchvacujici snimek u ktereho je clovek napul strnulej a napul ani neduta.. Vtahne do deje a zapne mozek do otacek do kterych malo kdo z nas chce.. 9/10
Trans (2013)
Hypnotický mind-fuck! Dokonlej narez, takle vyzdimanej mozek jsem u letosniho filmu nezazil. Poslednich 20-30 minut je nestihacka a clovek pochybuje nad dejem a tak rychle meni pohledy, ze clovek radsi ani nemrka aby neco neuniklo. Tahle libustka je doprovazena jeste paradni soundtrackem! Nejde jinak 9/10
Hoe duur was de suiker (2013)
Vcelku povedene, na me chvilkama uz moc dlouhe ale ve finale povedeny kousek o pratelstvi a moralce. Jen anglictina by mi asi byla milejsi
Het vonnis (2013)
Zajimavej kousek upozornujici na proceduralni chyby v procesech. 7.5/10. Seversky rukopis a ponura atmofera, myslim ze se to vcelku povedlo.
Nadechni se (2013)
Uz jen kvuli tomu soundtracku kterej je sam o sobe impozatni..
Teze o zločinu (2013)
Paradni krimi ktere kazdym dalsim obrazem navrsuje ocekavani a fantazie muze fungovat kam az jen vase predstavivost saha// 8/10
Daglicht (2013)
Film ma pomalej rozjedz a i stred takovej loudavej ale konec je famozni! 7.5/10
Černá listina (2013) (seriál)
Pilotni dil zaujal, zaujal velice takze kdo vaha at se koukne! Troska neco mezi krizencem hanibala a Sprinter cell.. 90% za prvni dil
Králové léta (2013)
Takove Into the wild ale v slabsim odvaru, tak ci tak velice prijemne pokoukani.. 7.5/10
Noční vlak do Lisabonu (2013)
Velice nenasilne ale pritom zajimave natocene vypraveni o casti Portugualskych dejin a osudu lidi s ni spojene s pohledu ucitele dnesnich dni, ktery se sam ani nevi proc vyda po stopach knihy jenz ho uhranula po neocekavanem setkani cestou do prace.. ps: film ma vytecnej soundtrack ktery pekne koresponduje s duchem celeho pribehu.. 7.5/10