Recenze (849)
Anihilace (2018)
Scéna s "medvědem" je luxusní mrazivá záležitost, lidské květiny také potěšily, Natalie je stále charismatická a i mě celkem zajímalo, jak se to nakonec celé uzavře. Bohužel nudných pasáží je spousta a film tak působí jako by měl tři hodiny. Jednou stačilo.
Dokonalá loupež (2018)
Dokonalej film, dokonalej Butler.
Ghostland (2018)
Po delší době vcelku originální horor. Ústřední dvojice vrahů je celkem creepy a sestrám jsem fandil.
Halloween (2018)
Bylo super vidět vrátit se Michaela v plné, krvavé parádě !
Insidious: Poslední klíč (2018)
Stále velmi nadprůměrná hororová podívaná, ale nebudeme si nic nalhávat, už to lehce ztrácí dech a na skvělé první dva díly to nemá. Atmoféra je méně mrazivá, lekačky člověka už tolik nepřekvapí a děj se dá celkem lehce předvídat. I přesto se tvůrcům povedlo krásně uzavřít celý kruh a pokud nikoho nenapadne natočit pětku, bude Insidious: The Last Key, velmi kvalitním uzavřením jedné parádní hororové série.
Léto 84 (2018)
Naprosto vynikající od herců, přes hudbu až po kameru. Skvělá ukázka dětské bezmoci, aneb co může 15ti letý kluk udělat, když mu nikdo nevěří, že soused je, dle všeho, sériový vrah? A co udělá soused, pokud skutečně tím sériovým vrahem je? Mrazivá atmosférická pecka a spolu s Děsivým dědictvím pro mě horor roku.
Mandy - Kult pomsty (2018)
Něco tak příšernýho jsem hodně dlouho neviděl, dokoukat to bylo čiré utrpení.
Mara (2018)
Jak se Vám po filmu spalo? :-)
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Čelisti jsou nejlepší film se žralokem, co kdy kdo natočil. Meg je nejlepší film s pravěkým žralokem, co kdo kdy natočil.
Oni 2: Noční kořist (2018)
Díky neuvěřitelně hloupým charakterům kladných hrdinů, kde všichni jsou asi po lobotomii, nemohu film označit za více než solidní průměr. Konec je extrémně přehnanej a týpek v masce byl při nejmenším terminátor, nebo prostě jen nesmrtelnej. Jako jednohubka se to ale za sebe rozhodně nemusí stydět.