Poslední recenze (17)
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Tak trochu rozprávka o gangstroch a policajtoch, zo šťastným koncom. Nemuselo to byť zas tak moc sladké, ale zlé to rozhodne nebolo.
Louis C.K.: Chewed Up (2008) (pořad)
Asi najlepšia one man show čo som mal zatiaľ možnosť vidieť, tak dobre som sa už dlho nezasmial.
Lucky Louie (2006) (seriál)
Jeden z najlepších/ najdrsnejšich serialov aké som mal možnosť vidieť..