Recenze (106)
OBAN - nebeské lodě (2006) (seriál)
nezabudnutelny serial mojho detstva :) japonsko francuzska spolupraca skvelo funguje. skvely pribeh aj prevedenie :)
Tupíři (2010)
kto nevidel twilight, ten tento film nepochopi... nieje to dokonale a sem tam to zavana uplnou trapnostou ale vzdy lepsie ako povodna predloha :D
Poslední jednorožec (1982)
toto je prava nefalsovana rozpravka pre deti :) ziadna sracka od disneyho... perfektny pribech, dokonala hudba a graficke prevedenie tak dobre ze aj niektore dnesne filmy sa mozu schovat. milujem tento film aj po rokoch
Král Šamanů (2001) (seriál)
tento serial som ako decko milovala :D len skoda ze na jetixe chodil cenzurovany, takze polka krvavych scen sa k ceskemu a slovenskemu divakovi vobec nedostala.
Velkej biják (2007)
niektore scenky boli vazne vtipne, ale ako celok to vobec nefunguje bohuzial :/
Slova (2012)
jedna hviezda za Jeremyho Ironsa, dalsia za hudbu, a ostatne tri za kazdu dejovu liniu a ich celkovy dojem :)