Recenze (809)
Wonder Woman (2017)
Takže už víme jaké vojáky potřebujeme.
Karppi (2018) (seriál)
Trochu překombinované,zřejmě potřebou větší akčnosti. Myslím,že takto pracovat by žádný kriminalista dlouho nevydržel.
Tekutý písek (2019) (seriál)
Jiná země, jiná výchova,jiné mravy. Jedno je ale pořád stejné a je jedno kde vyrůstáte. Když je dětství bez lásky je problém na cestě. Dle psychologů jsou jedinci, kteří přežijí v pohodě i špatné dětství,ale bohužel těch slabších kousků je víc. A zamilovat se v 17 letech je taky často problém. Po mě uvěřitelné !
Arcane (2021) (seriál)
Není to můj šálek kávy,ale jinak šlo to.
Clona (2014) (seriál)
Zcela průměrný krimi seriál. Mám ráda herectví Kryštofa Hádka a tak jsem se soustředila na něj a děj okolo byla jen kulisa.
Reportérka (2015) (seriál)
Třetí díl byl na rozdíl od předchozích svižný a zajímavý.Hlavní postava je pro uvěřitelná,ale nějak mi nesedí pan Bartoška .Jako kouřící reportér ano,ale jako žádaný milenec ne.
Sestra (2020) (seriál)
Vina a trest.Do některých situací nás život zatáhne aniž jsme se nějak provinili.Dovedu si představit,že je to možné.Trochu mi lezla na nervy manželka hlavní postavy a to dost.Pro mě zvláštní chování,ale možná jsem divná já.
První republika - Série 3 (2018) (série)
Pro mě špatná změna Ireny.Má v obličeji zcela jiný výraz,ale asi to jinak nešlo.Závěr dobrý.
První republika - Série 2 (2017) (série)
Děti jsou dospělé a mají své názory.Opět se vyšetřuje zločin,rodina prostě nemá klid. Některé postavy jsou pro mě bezbarvé a bez emocí.Třeba Eliška.Děj se příliš táhne.
První republika - Série 1 (2014) (série)
Duchařská linka byla pro mě zajímavá a byla v celém tom čekání na vyústění příběhu napínavá.Zcela nejasná je pro mě postava Vladimíra.Vůbec ji nechápu a nerozumím.Možná herecký výkon nebyl zcela uvěřitelný.Jediné co mu nejde upřít,že je to pohledný chlapák a česky se naučil dobře.